محصول به سبد خرید افزوده شد!
0
هیچ محصولی در سبد خرید نیست

مشتری گرامی ؛
جهت ارائه خدمات بهتر و جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه لطفا قبل از تماس با پشتیبانی و مکاتبه با خدمات پس از فروش دوپی، محتوای این صفحه را با دقت مطالعه بفرمایید.

  • کلیه محصولات موجود در سایت با گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی ارائه می‌شوند تا اطمینان خاطر خریداران فراهم شود.

  • محصولاتی که تحت گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند، امکان بازگشت تا 4 روز پس از خرید را دارند. اما در لحظه تحویل، اگر کالا دچار آسیب فیزیکی باشد، بازگشت آن پذیرفته خواهد شد.

  • در صورتی که پس از باز کردن جعبه محصول، متوجه نقص فنی، ظاهری یا خرابی کالا شدید، باید حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا موضوع را به بخش خدمات پس از فروش اطلاع دهید. شماره تماس کارشناس خدمات در پایین همین صفحه درج شده است. در صورتی که این بازه زمانی سپری شود، فروشگاه مسئولیتی در قبال کالای معیوب نخواهد داشت.

  • هدایایی که از طرف فروشگاه ارسال می‌شوند، شامل شرایط بازگشت 4 روزه نمی‌باشند. همچنین، محصولاتی که دارای گارانتی بلندمدت مستقل هستند، تنها در مدت 4 روز ابتدایی قابل بازگشت به فروشگاه هستند. پس از این مدت، در صورت بروز مشکل، باید به شرکت ارائه‌دهنده گارانتی مراجعه شود. فروشگاه مسئولیتی در قبال گارانتی محصولات ندارد، اما در موارد خاص و با هماهنگی قبلی، ممکن است برخی کالاهای دارای گارانتی را پس از 4 روز نیز پذیرش کند، اما قطعی نیست.

     

  • جهت ارتباط با بخش خدمات پس از فروش، می‌توانید با شماره 04134235265 داخلی 4 تماس حاصل نمایید.

  • در قالب پیام “متنی”، شرح مختصری از علت درخواست بازگشت کالا به همراه کد، اطلاعات سبد خرید و عکس محصول خود را ارسال کنید.

  • در تلاش خواهیم بود تا حداکثر پس از 1 روز کاری به پیام مشتری پاسخ دهیم.

  • توجه داشته باشید، تمامی کالاهای بازگشتی باید در شرایط اولیه به همراه جعبه محصول و برچسب دوپی روی کالا باشد.

  • پیش از ارسال کالا، حتما با بخش خدمات پس از فروش دوپی ، هماهنگی‌های لازم را انجام داده و به هیچ وجه هیچ کالایی را بدون هماهنگی قبلی به فروشگاه ارسال نکنید.

  • کارشناسان خدمات پس از فروش دوپی ، طی 2 الی 3 روز کاری پس از دریافت کالا، نتیجه تست را به مشتری اعلام خواهند کرد.

  • در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد، تا 3 روز کاری مبلغ به حساب مشتری واریز می‌گردد.

  • در صورتی که مشتری قصد انصراف از خرید را داشته باشد، باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا، این موضوع را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.
  • بازگشت کالا تنها زمانی امکان‌پذیر است که محصول در شرایط اولیه خود (پلمپ و دست‌نخورده) باشد و از آن استفاده نشده باشد. همچنین تمامی ملزومات و اقلام همراه کالا باید به‌طور کامل بازگردانده شوند. در صورت عدم رعایت این شرایط، امکان بازگشت کالا وجود نخواهد داشت.
  • توجه داشته باشید که برای کالاهای بهداشتی نظیر ریش‌تراش، ماساژور، مسواک و موارد مشابه، انصراف از خرید و بازگشت کالا امکان‌پذیر نیست.
  • تحمل هزینه ارسال توسط دوپی : اگر ایراد فنی، مغایرت فنی یا فیزیکی، یا آسیب‌دیدگی ظاهری کالا توسط کارشناسان خدمات پس از فروش تأیید شود، هزینه ارسال بر عهده فروشگاه جانبی خواهد بود. برای بازپرداخت هزینه، ارائه قبض پستی با مهر شرکت پست به همراه کالا الزامی است.
    نکته : در صورت خرابی کالای خریداری شده توسط اداره پست یا تیپاکس یا سایر روش های حمل و نقلی ، مشتری میبایست از خدمات بیمه محصول استفاده نموده و خسارت دریافت نماید و فروشگاه دوپی مسئولیتی در این خصوص عهده دار نخواهد بود.

  • مسئولیت هزینه در صورت انصراف یا عدم تأیید ایراد: اگر مشتری از خرید خود انصراف دهد یا کارشناسان دوپی ایراد یا مغایرت کالا را تأیید نکنند، هزینه‌های ارسال و دریافت مجدد کالا بر عهده مشتری خواهد بود.

    شرایط ارسال از شهرستان‌ها: مشتریان خارج از تبریز باید برای بازگشت کالا، از خدمات پست پیشتاز استفاده کنند.

    فروش و ارسال محصولات: فروش و ارسال کالاها تنها از طریق سایت و روش‌های تعیین‌شده در آن انجام می‌شود و روش های دیگر مورد تایید دوپی نمیباشد.

زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • شناسۀ محصول
  • امتیاز
  • قيمت
  • موجودی
  • دسترسی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیح
  • محتوا
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه